Bioderma Night Peel İnanılmaz Etkisini Gelin Birlikte Konuşalım

Herkese merhaba,
Hepinizin bildiği gibi zor ve sabır gerektiren bir süreçten geçiyoruz.
Aslında bu sürecin hepimiz için iyi olduğunu düşünüyorum.Çoğumuz hayatın ne kadar hızlı aktığının farkında değildik. Durduk ve biraz kendi özümüze dönme vakti geldi.
Bu süreci sizler nasıl geçiyorsunuz merak ediyorum ?

Uzun bir süre sonra sizlerle yine kullandığım güzel ürünlerden bahsedeceğim.
Bioderma markasına ait bir gece kremini sizlerle paylaşmak istiyorum.
Bu krem karma ve yağlı cilt tipleri için uygundur.
Cildinizde sivilce, kızarıklık veya leke var ise bunları ortadan kaldırmaya yönelik bir krem.
Uyumadan önce cildinizi güzel temizliyorsunuz ve göz çevreniz hariç tüm yüzünüze ince bir şekilde uyguluyorsunuz.
Night peel'i dört haftalık bir süreçte kullanıyorsunuz.
Bunun ardından bırakıp cildinizi bir ay kadar dinlendirmeniz gerekecektir.
Ancak, sabah yüzünüzü yıkadıktan sonra mutlaka nemlendirici kullanmalısınız aksi takdirde cildiniz çok kuruyabilir.
Ayrıca ben cildimi bu aralar gül yağı ile nemlendiriyorum ve harika bir kokusu olduğunu söylebilirim. 
Bendeki etkilerinden söz etmem gerekirse, 
  • Ciltteki  lekeleri azaltıyor 
  • Yeni çıkan sivilcelerin üstüne sürdüğümde bir veya iki gün içinde kuruttuğunu gözlemledim.
  • Cildimin az da olsa biraz kuruduğunu farkettim.
Ürünü her türlü eczane veya online alışveriş sitelerinden alabilirsiniz. Ben eczaneden aldım ancak fiyatını şuan tam hatırlamıyorum çünkü bununla birlikte 2 ürün daha almıştım. Yaklaşık olarak 90-100 tl civarındaydı. 
Sizleri öpüyorum güzel yorumlarınızı bekliyorum💜



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Note BB Krem Sivilce Yapar mı?

Simple Nemlendirici Yüz Temizleme Jeli Harikalar Yaratıyor !

L'Oreal Paris Değerli Çicekler Temizleme Jeli