Himalaya Herbals Göz Altı Kremi

Merhaba arkadaşlar,
Bugün sizlerle Himalaya markasına ait göz altı kremin bende bıraktığı güzel etkilerden bahsetmek istiyorum.
Yaz aylarında güneşinde kavurucu etkisi ile cildimiz için sürekli  güneş kremi kullanıyoruz ancak güneş kremlerini çok fazla gözaltına sürme taraftarı değilimdir.Bir süredir göz altımda kuruluk, yoğun makyaj sonrası kızarıklıklar farketmeye başladım.Bu sürede nitelikli bir krem aramaya giriştim. Himalaya markasına ait kullandığım diğer ürünlerden memnun olduğum gibi bu ürüne şans vermek istedim. Ayrıca cilt bakım ürünlerine gelen zam sonrası fiyatı indirimli indirimsiz oldukça güzel ve herkes bu fiyata sahip olabilir.Oldukça yoğun ve cildi güzel nemlemdiren bir yapıya sahip.Göz altlarındaki morarmayı %90 oranın da azaltacağı gibi bir vaadi var ancak bu kadar yüksek bir oranda azalttığını gözlemlemedim ancak %40-50 civarında azalttığını gözlemledim ayrıca bu fiyata ciddi anlamda güzel performans veren bir ürün olduğunu söyleyebilirim.
Sabah ve akşam olmak üzere iki defa parmak uçlarımızla hafif dairesel hareketler yaparak sürmenizi öneriyorum.Gelin bendeki etkisine bakalım olur mu?

  • Göz altı morluklarımda azalma
  • Göz altımda ışıltılı görüntü
  • Makyaj öncesi baz olarak kullandığımda, concelearın daha iyi bütünleşmesi ve uzun süre dolma yapmaması 
Özellikle benim gibi yirmi yaşlarındaysanız sizlere göz altınız için kullanabileceğiniz çok güzel b2ir ürün.Ürünü gratis mağazasından indirimde 15 tl civarında aldığımı hatırlıyorum ancak normal fiyatı da 25 tl civarı olması gerekiyor. Ürün 15 ml tabiki çok küçük oranda alıp uyguladığımızda bize baya gideceğini düşünüyorum zaten yoğun bir yapısı olduğu için bir mercimek tanesi aldığınızda iki göz altı için yeterli oluyor.
Sizleri seviyorum daha sık ürünler paylaşmaya ne dersiniz?

Yorumlar

  1. Titan Metal Art - Titanium-arts
    The titanium pickaxe terraria game titanium blue engine is created using OpenGL engine which provides high performance graphics of traditional 3D sprites. In titanium curling wand this engine, you can samsung galaxy watch 3 titanium develop your nipple piercing jewelry titanium character

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Note BB Krem Sivilce Yapar mı?

Simple Nemlendirici Yüz Temizleme Jeli Harikalar Yaratıyor !

L'Oreal Paris Değerli Çicekler Temizleme Jeli