Bioderma Sensibio Gel Moussant Temizleme Jeli

Merhaba Arkadaşlar,
Bugün sizlerle uzun zamandır kullandığım ve memnun kaldığım biodermanın cilt temizleme jelinden bahsedeceğim.Bu temizleme jeli karma ciltler için geçerli ve ciltte bir kuruluk ve gerginlik hissi  bırakmıyor ancak  ben  sabahları Bioderma Sebium Hyrdra nemlendirici krem ile destekliyorum.
Peki bu krem bize neler vaad ediyor bir bakalım...

  • Hassas ciltlerin tolerans eşiğinin yükseltilmesini sağlar.
  • Kremsi yapıdaki jeli ile ciltte yumuşaklık ve konfor sağlar.
  • Yüz ve gözler için kullanılabilir.

İçerisinde, paraben bulunmamaktadır.
Bu jelle gözlerimizi de temizleyebiliriz kesinlikle bir yanma veya gözde kızarıklık yapmıyor. Sabah ve akşam olmak üzere günde iki kez kullanılabilir.Ben günde iki kez kullanıyorum cildimin temizlendiğini hissediyorum siyah noktalarımda herhangi bir azalma söz konusu olmadı. Cildim daha nemli ve parlak gözüküyor. Ancak cildinizde havaların etkisi ile kuruma  başladıysa sadece akşamları da kullanabilirsiniz. Benim aldığım ürün 200 ml ve fiyatı 65 tl'dir.



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Note BB Krem Sivilce Yapar mı?

Simple Nemlendirici Yüz Temizleme Jeli Harikalar Yaratıyor !

L'Oreal Paris Değerli Çicekler Temizleme Jeli