Simple Nemlendirici Yüz Temizleme Jeli Harikalar Yaratıyor !

Merhaba arkadaşlar💚
Sizlere bugün Simple markasına ait nemlendirici  içerikli yüz yıkama jelinin bende bıraktığı etkilerinden bahsedeceğim.Ülkemize yeni gelen Simple markasının ürünlerini kullanan  çoğu kişiden memnun olduğunu sosyal meyda, youtube gibi kanallardan takip ediyordum. Markanın birçok ürününe karşı bir merakım söz konusuydu ama öncelikli olarak bir yüz yıkama jeline ihtiyacım olduğu için bu ürüne yöneldim. Aslında birazda tedirgin yaklaştım diyebilirim. Çünkü aldığım diğer yüz yıkama jelleri cildimde tahriş, soyulma ve sivilcelenme yaptı. Bu ürünün iki boyu vardı. Ben hem deneyimlemek amacıyla hemde pişman olmamak için 50 ml olanını aldım. 🍏

Ürün hassas ciltler için tasarlanmış olmasına rağmen tüm cilt yapısına uygun olduğu vaat ediliyor. Ürün parfüm, alkol,paraben ve hayvansal hiçbir madde içermiyor.Benim bu ürünü alıyor olmamda ki en büyük sebep saydığım bu güzel özellikler olabilir.


Şimdi ise ürünün bendeki etkilerine bakalım, ne dersiniz?
Ben sabahları ve akşamları olmak üzere günde 2 defa nemli cildime ürünü uyguladım. İlk etapta bir farklılık olmadığını düşündüm ancak ürünü yaklaşık olarak bir hafta kullandıktan sonra fikrim değişti. Diğer temizleme jellerin den ayıran en önemli özellik ciddi anlamda cildi kurutmaması ve pul pul yapmaması oldu. Tabi benim cildim karma bir cilt yapısına sahip olduğunu için böyle bir etki almış olabilirim sizlerin cilt yapısı kuru ise elbette yapacaktır. Cildimi nemlendirmeye ihtiyaç duymadım ama bu soğuk kış günlerinde hepimiz bir nemlendirici kullanıyoruzdur elbette değil mi ? Gözlemlediğim en önemli sonuçlardan birisi de burun çevremi ışıl ışıl yaparak siyah noktalarım da azalma gösterdi. Ayrıca cildimde  bir sivilcelenme yapmadı. 🐸

Bu ürünü yaklaşık olarak 14 tl civarında çok küçük bir indirim ile almıştım. Ancak verilen paraya değdiği gibi fazlasını da hakettiğini düşünüyorum.
Simple markasını seviyorum ve diğer birçok ürününü edinip sizler ile paylaşmama ne dersiniz?

Yorumlar

  1. Bende bu ürünü çok merak ediyorum. En kısa zamanda denenecekler arasında👌 bloguma beklerim🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denememizi tavsiye ederim çok memnun kalacaksınız 💜

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Note BB Krem Sivilce Yapar mı?

L'Oreal Paris Değerli Çicekler Temizleme Jeli