Elidor Saç Kremi -Avokado,Üzüm Çekirdeği Yağlı

Merhaba Arkadaşlar,
Bugün sizlerle Elidor'un  yaz sezonunda yeni çıkan saç bakım kreminden bahsetmek istiyorum.
Saç kreminin saçları gür ve yoğun gösterdiği vaad edilmektedir. Ayrıca 48 saat kalıcı koku ve yumuşaklık vereceğini söylüyor.
Saç kreminin içerisinde avokado ve üzüm çekirdeği yağı bulunmaktadır. Avokado'nun hem cildi güzelleştiren bir etkisi olduğunu da vurgulamak istiyorum.Üzüm çekirdeği yağı ise, güzel bir koku sağladığı gibi saçları koruma özelliğine de sahiptir.
En önemli noktalardan biri de paraben ve renklendirici içermemektedir.
Her saç kremi gibi lütfen diplere uygulamaktan kaçınalım ki saçlarımız yağlanmasın.
Peki bu saç kreminin bende bıraktığı etkiye birlikte bakalım mı?

Kremi her duş sonrası saç uçlarımdan saçlarımın üstlerine doğru masaj yaparak uyguluyorum. Kremin oldukça güzel bir kokusu var ancak 48 saat kalıcı olduğunu deneyimlemedim. Tabi ki de sabaha kadar kalıcı bir koku olduğunu söyleyebilirim.
Açıkcası Dove markasına ait saç kremlerinden daha az bir yumuşaklık verdiğini gözlemledim.
Hangisini almak isterim diye sorarsanız bana , kesinlikle Dove  saç kremlerinden vazgeçmemenizi öneriyorum.
Benim kullandığım ürün 200 ml ve ben yaklaşık olarak 1 aydır kullanıyorum arkadaşlar fiyatı da tam hatırlamıyor olmakla birlikte 20 tl civarındaydı.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Note BB Krem Sivilce Yapar mı?

Simple Nemlendirici Yüz Temizleme Jeli Harikalar Yaratıyor !

L'Oreal Paris Değerli Çicekler Temizleme Jeli