Saf Kil Detoks Jeline Hala Şans Vermediniz Mi ?

Merhaba arkadaşlar ,
Bugün sizlerle aslında çok özel ve güzel bir günde bu ürünü paylaştığım için çok mutluyum. Çünkü aylardır beklediğim  google hesabım adsense bağlandı.Teşekkürler Google-Adsense Ailesi 💛

 Loreal Paris markasının çıkarmış olduğu saf kil detoks jelini biraz incelemeye ne dersiniz?
Jelin cildi temizlediği, detoks etkisi ile cilde ışıltı kazandırdığı gibi üç büyük vaadi bulunuyor. İçerisinde üç adet saf kil ve kömür bulunmaktadır. Ayrıca, cildi kurutmayan bir dokuya sahip olduğunu ifade etmişler.
İçerisindeki killerin ve kömürün yarattığı etkileri ise şöyle sıralamışlar ;

  • İçerisindeki arı kil, ciltteki pürüzleri ve fazla yağı almaktadır. 
  • Montmorillonit kili cildi kusursuzlaştırır.
  • Rhassoul kili cildi temizler.
  • Kömür mıktanıs etkisi ile kir ve pürüzleri çeker.
Ürünü almadan önce biraz tereddütle aldım diyebilirim.Çünkü daha önce Loreal markasına ait kullanmış olduğum yüz temizleme jelinden pek memnun kalmadığım gibi içerisindeki parfüm bana alerji yaptı diyebilirim. Ancak saf kil içerdiğini gördüğüm için bir şans vermek istedim. Şimdi de 'iyi ki' almışım diyorum.Jelin içinde parfüm bulunmakta ancak çok yoğun veya rahatsız edici oranda değildir.
Jelin sabah ve akşam olarak günde iki kez kullanma fırsatım oluyor. Bendeki etkilerinden bahsedecek olursak ;
  • Cildim de bir kuruma söz konusu olmadı. Tabi kızlar cildimizi yıkadıktan sonra nemlendirmeyi asla unutmuyoruz💦
  • Cildim de ciddi anlamda bir ışıltı söz konusu oldu. Özellikle yazları fondöten kullanmayanlar için bu his inanılmaz güzel olacaktır.
  • Cildimin aynı zamanda temizlenmiş ve gözeneklerin küçüldüğünü görebiliyorum ve bu beni inanılmaz mutlu ediyor. 💖
Kızlar benim elimde olan 150 ml'lik ve indirimde fiyatı 20.95 civarında aldım. Mutlaka şans vermeniz gereken bu ürünü denemeden geçmeyin 👍
Görüşmek Üzere 💋

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Note BB Krem Sivilce Yapar mı?

Simple Nemlendirici Yüz Temizleme Jeli Harikalar Yaratıyor !

L'Oreal Paris Değerli Çicekler Temizleme Jeli