Burt’s Bees ile Dudak Çatlaklarına Son

Merhaba Arkadaşlar🐝
Bugün sizlerle birlikte Burt's Bees🐝  markasına ait dudak nemlendiricisi hakkında konuşmak istiyorum.İlk olarak bu ürün ile tanışma hikayemden bahsetmek istiyorum.Erkek arkadaşım ile birlikte Kadıköy'e diğer bir arkadaşımızın yanına gitmiştik.Hava inanılmaz soğuk ve rüzgarlıydı. Benimde rüzgarlı ve soğuk hava da  dudaklarım kavrulur ve ardından pul pul bir görüntü kalır.Bunu önlemek için direkt kendimi Gratis'e attım.Ancak Gratis'te tam indirim zamanına denk gelmişim ve dehşet kalabalık dışarıda da soğukta erkek arkadaşım bekliyor .Onu bekletmemek için mağazadan çıktım.Biraz ileride Natural Market adında bir kozmetikçi gördüm ve içeri girdim.Bana önerebileceğiniz bir ürün var mı dedim ve direkt Burt's Bees markasına ait bu nemlendirici ile tanıştım.Ben bu dudak balmını inanın 1 yıldır kullanıyorum ve daha da kullanacağıma benziyor.
  Bu markaya ait güzellik ve bakım ile ilgili olarak birçok çeşitte mevcut. Ben dudak nemlendiricisi ve sivilce lekeleri için olan kremini kullandım. Ürünlerin içeriğinde kimyasal maddeler bulunmadığı gibi %100 natural olduğu iddia edilmektedir. Ayrıca ürünlerin hayvanlar üzerinde denenmediğini de söylüyorlar.

Elbette, hepimizin kış aylarında çatlamış dudaklarımız için kullandığı bir lip balm vardır. Açıkcası ben renkli ve diğer markalara ait lip balmlardan çok çok memnun kaldığımı sizlere söyleyemeyeceğim. Özellikle vişne tonlarında olan dudak nemlendiricileri çatlamış  dudaklardaki izlere dolarak hoş bir görüntü sağlamıyor.Sizlere önerim renksiz dudak nemlendiricisi tercih etmeniz.
Bu ürün renksiz ancak dudak üzerinde lip glosslar kadar parlaklık bırakmasa da yine ıslak bir görüntü bırakıyor.Çatlamış dudaklarınıza gece yatmadan önce sürdüğünüzde sabah %75 oranında iyileşme sağladığını göreceksiniz. Tabi  sürekli rüzgarlı kuru bir ortamda bulunursanız bu iyileşmeyi daha aza indirecektir.Ben ürünü dudaklarıma kullandığım gibi bazen burun çevremdeki kuruluk içinde kullanıyorum. İyileştirme etkisi fazlası ile yüksek.Benim kullandığım nemlendirici mango özleri içermektedir.
Şuan fiyatı yaklaşık olarak 50-55 tl civarında diyebilirim.Ancak birden fazla dudak nemlendiricisi almaktansa bir tane alıp uzun yıllar çantanızda bulundurmaya değmez mi kızlar?👜

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Note BB Krem Sivilce Yapar mı?

Simple Nemlendirici Yüz Temizleme Jeli Harikalar Yaratıyor !

L'Oreal Paris Değerli Çicekler Temizleme Jeli