Note BB Krem Sivilce Yapar mı?

Merhaba Arkadaşlar 📌
Bugün  Note BB Krem hakkında konuşmak istiyorum. Note BB kremden önce kullandığım başka bir BB krem vardı. Ancak cildimde sürekli olarak bir sivilce artışı söz konusu oldu.Bende bu dönemlerde günlük olarak  fondöten kullanmak istemiyordum. O yüzden ciddi bir BB krem arayışına girdim. Sonuç olarak Note BB Krem'de karar kıldım. Ürün paraben içermemektedir. Diğer bir özelliği ise 15 SPF güneş korumasına sahiptir.Ancak bu serinin renk skalası oldukça dar. BB Kremleri , 01-02 ve 03 olarak ayırmışlar. Ben açık tenli olduğum için 01'i almayı tercih ettim.Ayrıca 01 olan kremin gözenekleri küçültücü bir etkisi olduğu iddia ediliyor.Ancak rengi bana bir ton koyu geldiği için  bende cildimin yüksek yerlerine Note Mineral Concealer'la karıştırarak kullandım. Bu şekilde kullandığımda cildim ile uyum sağladı. BB Krem'in yapısı oldukça ince ve kalıcıdır.Cilt üzerinde,hızlı bir emilime sahip olduğu için aslında kremi sürdükten bir saat sonrasında cildiniz daha aydınlık ve doğal gözükecektir.





Note BB Krem kapatıcı mı ?
BB kremi kullandığım dönemde,cildimde aktif olarak sivilceler yer almaktaydı. Bu sivilceleri başarılı bir şekilde kapatmama yardımcı oldu ve fondöten ile üstünden geçmeye ihtiyaç duymadım. Aslında bir BB kremden beklenmeyecek kadar yoğun bir kapatıcılığı var.

Note BB Krem kullandığım sürede sivilcelerim ne durumdaydı veya sivilcelenme yaptı mı ?
Note BB Krem magnezyum ve silis açısından oldukça zengin bir üründür.Ayrıca kremin ciltteki  kızarıklıkları yatıştırıcı bir özelliğinin yanı sıra  01 olan tonunun 3 ay boyunca düzenli olarak kullanıldığında sivilceleri azaltacağı vaat ediliyor. Kullandığım süre boyunca,cildimde herhangi bir sivilcelenme olmadı.Hatta var olan sivilcelerim azalma gösterdi.Ben Gratis'ten indirimde 27 tl civarında almıştım. 35 ml olmasına rağmen ben yaklaşık 4 aydır kullanıyorum.
Sizlerde, hem uygun fiyatlı bir ürün olmasını  hemde cildinizin  aydınlık ve canlı gözükmesini istiyorsanız bir şans verebilirsiniz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Simple Nemlendirici Yüz Temizleme Jeli Harikalar Yaratıyor !

L'Oreal Paris Değerli Çicekler Temizleme Jeli