L'Oreal Paris Değerli Çicekler Temizleme Jeli


Merhaba Arkadaşlar 👯
Sizlere, L’Oreal Paris markasının çıkardığı Değerli  Çicekler ile Temizleme jelinden bahsetmek istiyorum. İçerisinde gül ve lotus özleri bulunmaktadır. Hassas ve normal -karma ciltler için uygun iki alternatifi bulunmaktadır. Öncelikli olarak bize neler vaat ediyor onlara bakalım.
  • İçerisindeki gül özleri ile cildi yumuşatır.
  • Lotus tanecikleri  ile cildi dengeler.
  • Gözeneklerden ve siyah noktalardan arındırır.
  • Mat bir görünüm kazandırır.
  • Ciltte gerginlik ve kuruluk hissi yaratmaz.
Ürünü bir pompa kadar nemli cildime silikon yüz temizleme fırçası  ile dairesel hareketlerle uyguladım. Jel şeffaf bir görünüme sahip ancak su ile bir araya geldiğinde köpürüyor. Eğer benim gibi köpüren jellerin daha çok temizlediğine inanıyorsanız bunu tercih edebilirsiniz.Sabun ve alkol içermediği için gözlerinize de korkmadan kullanabilirsiniz. Ancak benim size tavsiyem ayrı bir göz temizleme losyonu kullanmanız olacaktır.Temizleme jelin de en beğendiğim nokta ise jelin inanılmaz ferahlatıcı kokusu olmasıydı. Cildimi gerçekten güzel arındırdığına ve siyah noktalarımı azalttığına inanıyorum. Jelin bizlere vaat ettiği gibi cildiniz mat bir görüntüye ulaşılıyor. Ancak benim gibi cildinin ışıltılı olmasını sevenler için önerebileceğim bir yüz temizleme jeli olmayacaktır.

Jelin negatif bir yönünden bahsetmem gerekir ise cildimi oldukça fazla kurutmasıdır. Normale yakın yağlı bir cilt yapısına sahibim. Sabah ve akşam olmak üzere jeli günde 2 defa kullandım. Ancak yaklaşık 3 gün gibi bir süre zarfında  alnımda, burun çevremde ve dudak çevremde pul  pul dökülmeler yaptı. Loreal markasını çok sevdiğim için ve birçok ürününden de memnun kaldığım için kullanmakta ısrarcı oldum. Bu seferde cildimi yıkayıp kuruladıktan hemen sonra cildimde yoğun bir gerginlik hissine kapıldım. Sizlere tavsiyem eğer bu ürünü kullanmak istiyorsanız cilt tipinize uygun bir nemlendirici ile desteklemeniz gerekecektir. Aksi halde cildinizin gergin bir yapıda olması hoşunuza gitmeyecektir.

Ürün 150 ml 'dir. Ben ürünü %40 gibi bir indirim ile Gratis mağazasından 20 tl civarında almıştım.Sizlerle bu temizleme jeli hakkında bahsedeceklerim şimdilik  bu kadar bir sonraki  cilt bakım ürünüm ise Uludağ Premium Yüz Spreyi olacak. Görüşmek üzere ✋

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Note BB Krem Sivilce Yapar mı?

Simple Nemlendirici Yüz Temizleme Jeli Harikalar Yaratıyor !