Uludağ Premium Sprey'in Doğal Maden Suyundan Farkı Nedir?


Merhaba arkadaşlar,
Sizlere bugün Uludağ Premium yüz spreyinden bahsedeceğim. Türk markasına ait bu markanın E vitaminli ve sade olmak üzere iki çeşit yüz spreyi bulunmaktadır. Ben doğal maden sularından bir ayrımı olmayacağını düşünerek almaktan vazgeçmiştim. Bir süre doğal maden suyu kullandım ancak cildimde bir değişim hissetmedim sadece biraz kızarıklıklarımı hafifletti diyebilirim.

Gratis indirimde bu ürünü alarak bir fırsat vermek istedim. Fiyatı indirimde 14,50 tl idi. İçerisinde boya, alkol ve koruyucu bulunmamaktadır. Aqua, nitrojen ve mineral tuzları bakımından oldukça zengindir. Ayrıca birçok mineral (1843 mg/L oranında)  içermektedir.

Bendeki etkilerine bakalım mı?
 Sabah ve akşam olmak üzere günde iki defa kullandım. Cildimde sivilce lekeleri ve regl öncesi kızarıklıklar mevcuttu. Ürünü üçüncü kez kullandığımda ciddi anlamda fark ettiğini gördüm. Kızarıklıklarım azalma gösterirken sivilce lekelerimde daha açıldı ve cildim pürüzsüz gözükmeye başladı. Ancak ben bu ürünü çok sevdiğim için bolca kullandım ve 1 hafta gibi bir süre de bitirdim.


Uludağ Premium Sprey Cildi Kurutur mu?
Cildimde bir gerilme veya kuruluk hissi bırakmadı. Aksine cildim daha canlı gözükmesine sebep oldu. Bence sizlerde bu ürüne bir şans verebilirsiniz. Özellikle cildinizde lekeler, kızarıklıklar veya soğuktan dolayı yanıklar oluşuyorsa kullanmanızı tavsiye ediyorum.
Öncelikle sizlere şunu önermek istiyorum. Bu spreyin diğer maden sularından farkı yoktur algısından vazgeçin elbette arada büyük bir fark var. Pürüzsüz ve kızarıklıklardan yoksun bir cilde ne dersiniz? 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Note BB Krem Sivilce Yapar mı?

Simple Nemlendirici Yüz Temizleme Jeli Harikalar Yaratıyor !

L'Oreal Paris Değerli Çicekler Temizleme Jeli