Yves Rocher- Pure System temizleme jeli


Merhaba arkadaşlar ,bugün en sevdiğim markalardan biri olan Yves Rocher'den aldığım yüz temizleme jelinden bahsetmek istiyorum. Yves Rocher -Pure System jeli siyah noktaları ortadan kaldırmayı ve gözenekleri küçültmeyi vaat ediyor. Ayrıca jel sabun ve paraben içermemektedir.Bu yüzden ciltte bir kuruluk yapmayacağını ve sivilce izlerini yok edeceğini söylüyorlar.Çünkü jelin aleo vera etkisi bulunmaktadır. Jelin yapısında küçük tanecikler bulunduğu için peeling etkisinide vermektedir. Yüzümdeki aktif sivilceler sebebi ile ben bu jeli tercih ettim. Ancak gözlemlerime göre, sivilceleri azaltan veya gözenekleri küçülten bir etkisi bulunmadı.Jelin içerisindeki küçük taneciklerin yarattığı peeling etkisini oldukça sevdim,çünkü cildimi yumuşacık ve pürüzsüz hissetmeme sebep oldu.Yüzü kurutmayan bir yapısı da olduğu doğrudur. Bu ürünü kullandığım müddetçe cildimde bir gerilme söz konusu olmadı.Ama beklediğim kadar büyük bir etkide elde edemedim.Yüzünüzde aktif sivilceler bulunuyor ise çok fazla tercih edeceğiniz bir ürün olmamalı, ancak yüzünüzün  temiz,aydınlık ve ışıl ışıl gözükmesini  istiyorsanız mutlaka denemelisiniz. Fiyatı da indirimde 30 tl civarındaydı.Ayrıca jeli onun serisi içinde yer alan akne ve kızarıklıklarını hafifleten  matlaştırıcı toniğini ile  kullanma fırsatım oldu.Eğer onunla kullanırsanız tabi ki jelin daha çok etkisi olduğunu göreceksiniz. Hepinize teşekkür ediyorum ve mutlu günler diliyorum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Note BB Krem Sivilce Yapar mı?

Simple Nemlendirici Yüz Temizleme Jeli Harikalar Yaratıyor !

L'Oreal Paris Değerli Çicekler Temizleme Jeli