Brume Vitaminee -Yves Rocher


Merhaba Arkadaşlar 💕
Sizlere bugün Yves Roche markasına ait pembe greyfurt özlerinden oluşan yüz ferahlatıcı spreyinden bahsetmek istiyorum. Uzun süre cildimin makyaj öncesi veya sonrasında canlı olmasını sağlayacak bir sprey veya tonik aradım. Bu süre içinde Yves Roche mağazasında bu küçük tatlı mı tatlı spreyi deneme fırsatım oldu. Satış danışmanı cildime spreyi sıktığında cildimde harika bir canlılık ve parlaklık oluştu  ama  birkaç markanın spreylerine de bakmak istediğim için hemen almadım. Diğerlerini de denedikten sonra bu vitamini  almam gerektiğini düşündüm .Spreyin alkol, paraben ve herhangi bir mineral yağ içermiyor olması tercih etmemdeki en önemli sebeplerden biriydi.


Spreyi makyaj öncesi veya sonrasında cildimi aydınlatması için kullanıyorum. Özellikle kış aylarında cildimin kuru kaldığı bölgelere akşamdan sıkıp yattığımda sabah kuruluk hissinden kurtulmuş oluyorum. Kesinlikle cildimde bir gerginlik hissiyatı bırakmadı. Spreyin makyaj sabitleme gibi bir özelliği olduğunu düşünmüyorum sadece makyaj öncesi veya sonrası cildinizin daha sağlıklı görünmesine sebep oluyor. Fiyatı indirimde 15 tl civarındaydı. 50 ml olmasına rağmen ben yaklaşık 6 aydır kullanıyorum. Eğer cildinizin kuru, mat veya pul pul dökülen bir yapısı var ise mutlaka denemenizi  tavsiye ediyorum. Ayrıca kim ışıl ışıl sağlıklı bir ciltle gülümsemek  istemez değil mi ?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Note BB Krem Sivilce Yapar mı?

Simple Nemlendirici Yüz Temizleme Jeli Harikalar Yaratıyor !

L'Oreal Paris Değerli Çicekler Temizleme Jeli